Kolonia językowa - Chotowa 2012

22.07.2012

Zaraz po zakończeniu roku szkolnego większość naszych pierwszoklasistów zabrała się do pakowania plecaka na kolonię. W poniedziałek przed południem byliśmy już gotowi by wyruszyć w dwunastodniową, wakacyjną podróż, pełną niezapomnianych przygód. Serdecznie zapraszamy do obejrzenia galerii z naszego wyjazdu, dzięki której będą Państwo mogli zobaczyć, jak ucząc się i bawiąc spędzaliśmy letni czas.

Bez wątpienia staraliśmy się jak najwięcej przebywać na świeżym powietrzu i tak m.in. graliśmy w piłkę oraz różnorodne gry zespołowe, chodziliśmy na spacery, kąpaliśmy się w jeziorze oraz pływaliśmy na rowerkach wodnych. Wybraliśmy się również na wycieczki do Muzeum Lalek w Pilznie oraz na górę św. Marcina w Tarnowie. Najwięcej

emocji wywołała w nas jednak wizyta w Parku Linowym oraz w wiosce indiańskiej, w której mogliśmy nie tylko poznać kulturę oraz zwyczaje Indian, ale również strzelaliśmy z łuku, łowiliśmy ryby, pokonywaliśmy tor przeszkód, a na koniec zatańczyliśmy indiański taniec. Codziennie znaleźliśmy także czas, by poszerzyć swoją znajomość języka angielskiego oraz popływać w basenie. Wieczory umilały nam m.in. takie wydarzenia jak: wspólne śpiewanie - karaoke, występ młodych talentów, pokaz mody kolonijnej Victoria Center, warsztaty fryzjerskie, podchody. Spodobało nam się także ognisko i pieczenie kiełbasek. Ostatni wieczór spędziliśmy śpiewając i tańcząc na  kolonijnej dyskotece.

Z pewnością czas spędzony w Chotowej już na zawsze pozostanie w naszej pamięci. Tymczasem wszystkim życzymy cudownych wakacji i do zobaczenia na kolonii w przyszłym roku!

Zapraszamy do obejrzenia galerii:

- część pierwsza

- część druga

Plan zajęć

Zapraszamy do zapoznania się z planem zajęć:

Zajęcia dodatkowe

Posiadamy w swojej ofercie różnorodne zajęcia dodatkowe.